fredag den 12. december 2008

Sådan skal mit reklamebureau være!

I London ligger der et reklamebureau kaldet Wieden + Kennedy, jeg har passeret det et par gange og ofte har de gang i forskellige ting man kan se fra gaden.
Eller som de skriver på deres youtube profil: "We create ideas for our clients, who include Nike, Honda, Coca Cola and EA Games. And we also make stuff for ourselves"

Generelt er de rigtigt gode til at promovere sig selv og de får helt klart lukket noget kreativ energi ud ved at lave underlige ting i deres vinduer for deres egen fornøjelses skyld.

Nu her i juletiden har de lavet en snedig dims i vinduet - det er en maskine der kan lave digitale julekort. Man stopper op og kigger i det nydelige victorianske vindue og opdage at ens ansigt pludseligt er på julemanden.
Jeg kan ikke finde klippet på youtube, så se det her:

http://www.christmascardmakingmachine.com

Ud over den idé har de lavet denne her kæmpe sandkassekran:


Og denne her stald:


Behøver jeg sige at jeg gerne ville arbejde sådan et sted??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar