Det kan godt være det bare er mig, men jeg bliver lidt svimmel af den seneste film for det Norske Post selskab Bring (dem der bl.a. har købt "De grønne bude" i dk).
For mig er det teknikken i filmen jeg syntes er fed, ved ikke helt om jeg forstår ideen.
(Der er flere film, men af underlige årsager ligge de kun på youtube uden lyd...)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Hovedideen for spotten er å se ting fra et nytt perspektiv, noe som illustrerer Brings ambisjon om å finne den beste løsningen for kundene sine.
SvarSletResultatet er en visuelt og teknologisk svært moderne produksjon der de ulike Bring-medarbeiderne synes å oppheve tyngdekraften i sin jakt på nye veier frem.
Fortsatt svimmel?
Hej Cathrine.
SvarSletHvor er det dejligt at høre fra en der er bag konceptet (for det formoder jeg at du er!).
Jeg er nok mest opslugt af teknikken, men kan godt se at I får ideen ganske godt igennem ud fra det du skriver.
Og svimmel, det er kun positivt - så filmen 10 gange for at se hvordan den var lavet. Og så var det jeg blev svimmel...
Lægger I ikke de andre film i rækken op med lyd? ; )
Ideen/teknikken blev set for 10-15 år siden.
SvarSletAlle husker vel Massive Attacks "Protection": http://www.youtube.com/watch?v=UIp--5E3AbY
Og halv-danskeren Lucas' "With the lid off" (Gondry!):
http://www.youtube.com/watch?v=B5HOsnq_2j4