torsdag den 23. april 2009

Endnu et flashmob.

Man kan godt gå hen og blive lidt reklamesnobbet når man har set tusindevis af reklamefilm på youtube (har siden december set ca. 5000 youtubeklip, jøsses...)

Når jeg så skal vælge ud til bloggen er jeg sommetider lidt kræsen, og denne film jeg viser her droppede jeg i første omgang, men nu er den her altså alligevel.

Det er en såkaldt Flashmob, et fænomen vi har set mange af på det sidste og efter T-Mobile gjorde det rigtigt godt er der poppet en masse frem, men T-Mobile var så fed at jeg altså blev lidt snobbet og ikke gad vise andre efter det. Se T Mobile flashmobben her - efter min mening den bedste komercielle flashmob nogensinde <<<>>>

Hvis du vil vide mere om Flashmob klik her <<<>>>

Nu har Beyonce sammen med Trident lavet en Flashmob der skal reklamere for hendes tour/koncert i London. Se den her:
(husk at trykke HQ)



Det der er det fede ved den her flashmob er at den dans de danser, samt det tøj de har på peger direkte over på videoen fra nummeret "Single Ladies" + at det kun er piger der er med, hvilket jo passer godt til single ladies. Ud over det er hele dansen blevet et youtube fænomen med folk der kopiere trinene og laver parodier.
Det var den detalje jeg havde overset i første omgang og det gør sgu filmen og selve flashmoben sej...
Se musik videoen her:

1 kommentar: